Cok heyecanliyim ek gidaya yavaştan başlıyorum. 3 gün kuralı ile başladım bugün 2. Kabak günü ama 1 çay kaşığı bile yemedi bebegim . Süt alerjisi var öncelikle kabak patates ve havuz deneyeceğim. Sonra nasıl ilerleyin nasil karıştırayim? Bir de kabağı cay kaşığı ile denedim , pure yapıp pure suzgecine koyup versem mi ? Anneler siz nasil yaptınız ilk baslatda