Deletedmon_65 Kızlar Adanada yaşıyorum aşırı sıcak bir yer bebeğim 3 aylık cildi aşırı kuru önereceğiniz nemlendirici var mı? Kullanmam da bir sakınca olur mu?
Sena_i Deletedmon_65 biz doğduğu zamandan beri mustela kullanıyoruz. Çok memnunduk. Alerjik bi bünyeyiz her marka alerji yaptı mustela yapmadı.
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Deletedmon_65 uni baby vücut losyonu kullanıyorum . Osmaniye deyiz bizde 😁 kuruyoruz hepimiz
Littlebird Deletedmon_65 doktor yazın hergün mutlaka yıka duru suyla sonra da nemlendirici sür demişti cildi kuruyunca kendini kaşıyor çünkü. Sebamed kullanıyorum ben doktor önerisiyle memnunum
Littlebird Deletedmon_65 yalnız haftada en fazla 2 defa şampuan vs kullanmak gerekiyormuş diğer günler duru su yeterliymiş
cagankusunannesiii Deletedmon_65 kesinlikle La Roche çok memnunum oğlum doğduğu günden beri doktorumuzun da tavsiyesiyle kullanıyoruz aşırı iyi