Bebeğim yürürken bi anda düştü yetişemedim şimdi de bi ayağının üzerine basamıyor ağrısı var sanırım ağlıyor bişey mi oldu acaba çok korkuyorum kendimi suçlu hissediyorum yetişemedim 😢kırık çıkık olsa kendini belli eder mi ki gözle görünen bişey yok şişlik morluk yok neden böyle oldu ağrı kesici versem düzelir mi doktora mı gideyim bi tavsiyenizi yazar mısınız napıcağımı bilemiyorum