Alperin_annesi Kızlar bebeğimle yürüyüş yapmak çok istiyorum , şuan tabi çok erken daha 21 günlük 😇 Kanguru alıp onunla yürüyüşe çıkmak en büyük hayallerimden 🥰 ne zaman kullanmalıyım kaç aylıkken ? Birde zararlı diyen var ? Fikirlerinizi merak ediyorum
Ebru-isil Alperin_annesi ben 1 buçuk aylıkken yenidoğan aparatlı olan Solomom ile kendime dönük şekilde kullandım sonra zaten çok kullanmadık anca bebek arabasını kullanmadınız zamanlarda kısa süreliğine kullandım sonra da sattım dolap üzerinden. Yani memlekette falan kullandım bebek arabası varsa bebek arabasıyla yürüyüş daha güzel oluyor.