4 aylık kızım var 1 haftadan fazla öksürüğü vardı geçer dedik gecmeyince hastaneye götürdüm oda antibiyotik le oksuruk şurubu verdi antibiyotik surubuda ishal yapar dedi onun için antibiyotik ten önce maflor damla verdi Şabah akşam 6 damla ama yinede ishal oldu bende tedirgin oldum napmaliyim antibiyotiği kesiyim mi varmı yasyaan bilgisi olan lütfen yazabilir mi