Herkese merhaba, 2 aylık bi bebeğim var.Sadece anne sütü veriyorum . Dışarıya çıkıp gezmek istiyorum. Dışarıda acıktığında ya meme verecek bir yer bulamazsam diye çok korktuğumdan dışarıya çıkamıyorum. Siz küçük bebeklerinizle dışarı çıktığınızda zor oluyor mu?