elfglc Merhaba anneler benim bebeğim sadece anne sütü içiyor ve 45 günlük 6 gündür kaka yapmıyor ne önerirsiniz doktor normal diyor şuan hastanede enfeksiyondan dolayı yatıyoruz bebek için ama doktorlar normal diyor kızım çok zorluyor kendini ne yapabilirim
Merveada21 elfglc 10 güne kadae normal Zeytinyagi verebilirsiniz az bişey ya da doktora danışıp probiyotik kullanabilirsiniz
BirPatiSever elfglc 8 gün yapmamıştı. Doktorumuz günde 3 defa 1 çay kaşığı zeytinyağ ver dedi. 6-7 kez verdikten sonra yaptı biz de bi oh çektik 😃
LadyDi elfglc ben mamasına bir çay kaşığı zeytinyağı koymuştum. Günde üç defa (bunu doktor demişti) Bir de bezini açıp makatını zeytinyağlı pamukla çok çok hafifçe uyarmıştım
elfglc Merveada21 zeytinyağı yanımda var ama antibiyotik tedavisi görüyor enfeksiyondan bişey olur mu diye korktum
DogaBerra Bende aynı sorunu yaşamıştım zeytinyağı kullandım günde 1 çay kaşığı doktorumuzun tavsiyesi ile , bir de probiyotik damla maflor kullandık yine doktor tavsiyesi ile çok şükür düzene girdik artık 🙏🏻