simaybrcu benim bebeğim ilk 2 buçuk ay hep kucağımdaydı hep ağlayan bir bebekti ne yapacağımı bilmediğim zamanlar oturup ben de ağlıyordum. Şimdi 4 aylık oldu gerçekten yeni doğan dönemi kadar zor değil bir kere kendine bir düzen oturtmaya başlıyor bebek artık anne kokusu dışında başka şeyler de ilgisini çekiyor uykusu daha düzenli olmaya başlıyor yani gerçekten düzeliyor ama şu süreçte en önemlisi sakin kalabilmek gerginliğimizi öyle anlıyorlar ki o gergin kucakta daha da ağlıyorlar.