Merhaba , yakın zamanda trenle yolculuk yapacağım 4 yaşında ve 9 aylık bebekle . Acaba biliyormusunuz trenin olduğu perona valızlere yardımcı olmak için eşimde girebilir mi? Hanı kimlik kontrolünden sonra başka kimse alınmıyor ya o yüzden sordum bilen varsa yardımcı olabilir mi bu yüzden bilet alamadım daha???