56 günlük bebeğimde öksürük burun tıkanıklığı var. 2 gün önce acile götürdüm ciğerlerini dinlediler bir sorun olmadığını söylediler sadece calpol verdiler bide serum fizyolojikle burnunu sık sık açmamı söylediler. Bebeğim dün akşamdan beri ne emiyor ne mama yiyor. 5 cc kadar çekip uyuyor. Sanki eli yüzü bembeyaz olmuş gibi eşime söylüyorum hasta olduğu için yemiyodur normal diyo ama içim rahat değil bebek bu sonuçta aç kalmamalı diye düşünüyorum ne yapmam lazım çok endişeleniyorum ☹️☹️