Elif34nur bende alıyorum guzel ama oyle cok ta kaliteli bekleme ben gecen yıl 50 tl ye kot elbise almıstım cok guzel kaliteli geldi ama biyeri yırtık tı serce parmagı kadar dedim 50 tl ye elbise buldum opup basıma koyayım dedim cok uygundu cunku kuması da cok kalitelşydş diktim hemen giydim genel olarak guzel ama ufak gefek defolar oluyor iade var ama