seymaden bizde 1,5 sene prima kullandık ama artık hem fiyat hem en büyük numarası bile küçük gelmeye başladığı için farklı bezler denedik. Sleepy belini de poposunu da kızarttı. Sonra arkadaşımın tavsiyesi ile baby turco aldım beyaz paket olanından. Hem kalıbı primadan büyük bunun 6 numarası çok rahat oldu. Hemde ne sızdırma ne pişik yapmadı