Merhaba kızlar doktorumuz 4 buçuk aylıkken kaşık mamadan aldırdı (kilo problemimiz vardı ) ama ben erken diyip vermedim tabi şuan 5 buçuk aylık 3 gündür kendim evde yaptığım yoğurttan tattırdım 3. Gün daha güzel tattı şimdi ne vermeliyim bilmiyorum sebze ye geçeceğim nasıl yol izlediniz ? Bi de elimde bu kaşık mamasından var hiç açmadım ama tarifte çok ölçülü yazıyor onu bitiremeyeceği için bi türlü yapamadım sizler veriyorsanız az ölçüsü nasıl yapıyım kaşıkla mı biberonla mı olsun mamasına mı katacağım meme + mama olarak gidiyoruz ama gündüz emmiyor mama veriyorum uzun oldu teşekkürler yazarsanız 😌🙈