Minti Kızlar bugün bebeğim 3 aylık oldu ben adet oldum 4. Günüm ama kanamam hiç azalmadı 2 saatte bır ped doldurcak kadar böyle olan varmı önceden böyle olmazdım acaba bı sıkıntımı var dıye düşünmeye başladım
MirAli Normal canım ilk adetin içindeki birikmiş pis kanı atıyor vücudun 2.adetinde böyle geçer sonrası düzelecektir