DeryaDerin benim kızım da 5,5 aya kadar gece 1 kere uyanırdı. Nolduysa 5,5 aydan sonra uyanmaları sıklaştı. Şimdi 3 kere uyanıyor, her seferinde emmek istiyor ve bayağı da emiyor😓gece çok beslemek istemiyorum aslında hem alışkanlık olmasın hem de uykusu bölünmesin diye ama suyla da durmuyor illa emecek😞 6 aylık oldu belki düzene tekrar girer.