Selmakm Bebegim Emerken kafasi boncuk boncuk ter oluyo ve uyandiginda yastigi sirilsiklam.sizde durumlar nasil?acaba anormal bi durum mu var?
Ela07 Selmakm terlemezmi gece bile uyurken kalktığında sırtı yastığı terli oluyo klima açık olmasına rağmen değiştriyorum hemen tabi klima daaa 27 lerde falan
Ayse92 Selmakm biz klimada yatıorz 25 derecede açıorm yine terlio gece yastığını değiştiriorm sürekli
busrababuz Selmakm benim kızımda öyle sürekli üst degistiyoruz zibinla yatiriyirum ayaktan üşüyor diye çorap giydiriyorum
Ozgul1 Benimde kızım çok terliyorhatta o kadar çok terliyor ki saat başı üstünü değiştiriyorum genelde ama bazen sırtına bez koyduğumda oluyor
Neslihansr Selmakm biz de öyleyizz benden fazla terliyor . Yattığı yer su gibi oluyor emerken de terliyor baya