Timuralp Merhaba sevgili anneler bebeğim 6 ay 6 günlük oturmayı çok sevmiyor sürekli yatmak istiyor mama sandalyesinde de dik oturamıyor 15- 20 dk sonra kalkmak istiyor. Tecrübeli anneler nasıl alıştırdınız bebeğinizi. Ne önerirsiniz?
kaderimdebudamivardi Timuralp benim ki 4 aylıkken oturttum azar azar su an 5. Ayına girecek hala sık sık oturtuyorum ki 6. Ayına gelmeden dengesini sağlayıp alışsın bir doktorun kitabını okumustum 4. Ayda oturmaya başlayın kemileri batar hurafelerine inanmayın siz hic kambur insan gördünüz mü diyordu kitapta ben basladım o yüzden simdi bile devrilmeden 1-2 dk duruyor hep oturtuyorum
Timuralp kaderimdebudamivardi bende çevre baskısına rağmen erken başladım kucağımda ama daha yeni yeni öne katlanmayı bıraktı desteksiz kesinlikle durmuyor hemen geriye atıyor. Kendi de çok sevmiyor kucağımda olunca en fazla 15 dk duruyor sonra sıkılıyor
2103mnl Benimkide 3 Aralık doğumlu 6 aylık şuan 3 ayından beri hep oturmak istiyordu 4.5 aya kadar zor yatirdim sonra bebe yatmaz aldım günlük 10 15 dk oturttum şuan desteksiz oturuyor
Timuralp 2103mnl maşallah sizinkine bende elele nin oturağını aldım hem banyoda kullanırım hem dışarıda diye onda da öne doğru atıyor kendini geri sırtını yaslamıyor bir süre sonra da bağırıyor zaten birşeylere uzanma peşinde uzanamayınca çıldırıyor