mamma00 bugün sezeryan olalı 8. günüm 6. günde bitti şikayetlerim ama spinal antestezinin yan etkisi ölüyorum sandım. BOS kaçağı oldu anestezi de sandım. Şiddetli başmağrısı ve kulak uğultusu. Nörolojiye gittim Mr çekildim hatta. 1 haftaya kadar maalesef sürüyor . Ben bol su bol nescafe içtim sık duş aldım. Bir de dr minoset plus verdi kafeinli günde 3 kez. Acil şifalar canım.