Funda80 Emzirirken takviye ilaç kullanıyor musunuz. Ben demir ilacı kullanıyorum. Ama yinede halsizim. B12 de kullanmalı mıyım. Siz hangi ilacı kullanıyorsunuz
KEREM0000000 Funda80 benim bebeğim de B12 eksikliği çıktı doktor benim B12 değerime baktırmamı söyledi öyle de yaptım şu an kullanıyorum
Elfelf475 Funda80 ben ilk günden beri d vitamini kullanıp, kendim de sabahları pekmek içtim o kadar onun dışında hiçbir şey kullanmıyorum Sizde başka bir şey olabilir mi bend buna rağmen halsizlik falan yok
fikrimcee27 Şu an b12 kullanıyorum bende demirle beraber ama doktor yazmadan önce kaç kere sordu emzirmiyorsunuz dimi diye. Emzirirken kullanamazsın dedi. Ama ilaçtan ilaca değişir mi onu bilemem, bi doktora danışmanız daha iyi olur🌸
fikrimcee27 Funda80 bilmiyorum canım ya bunları emzirirken kullanamazsın dedi ama hangisi için o an belirtmedi, ben de emzirmeyi kestiğim için zaten sormadım.
KEREM0000000 Funda80 benexol tablet ama fayda etti mi bilemiyorum kontrol için gittim aile hekimi tahlil almayı kabul etmedi 🙄
Funda80 Elfelf475 bende önceden pekmez içerdim hatta keçiboynuzu pekmezi. Ama içmeyi ihmal ettim uzun zamandır. Bilmiyorum artık değerlerime baktırıcam en kısa zamanda