Tuanacam hayır normalde bu aylarda başlar çıkmaya bazı çocuklarda geç çıkarıyor canım büyük oğlum geç çıkardi 8 9 aylıkken filan ben doktora sormuştum o zaman doktor hiç takılma geç çıkması daha iyi dedi erken cikarsa çocukların dişi çabuk çürür ama ne kadar geç çıkarsa o kadar güçlü olur demişti 2. Çocuğum 4 aylık oda cikarcam sanırım dua ediyorum hemen çıkarmasın diye