Oğlum 9 aylık eylülün 8 inde doğum günü var 🥲 aile arasında evimizde güzel bi doğum günü kutlamak istiyorum. Soracağım konu şu ben oğluma ilk yaş gününde çok güzel hatıra kalacak bi hediye almak istiyorum. Her ay resmini çektim ve her ay o ayda olan gelişimleri yaşadıklarımız hissettiklerimi anlatan mektuplar yazdım. Mesela o yazdıklarımı güzel bi deftere geçirip oğluma anı bırakmak istiyorum günlük defteri şeklinde değil de anı defteri olabilir ya da tam bu konuyla alakalı bi defter var mı bildiğiniz ? Alacağım hediyeyi de seçemedim. Fotoğraflarını güzelce birleştirip çerçeveletmek basit gibi geldi. Amaç zaten hediye almak değil anı bırakmak olduğu için çok daha anlamlı olsun istiyorum. Şimdiden teşekkürler fikirleriniz için 🌸