Gün geçmiyor ki yeni bir sorunla burada post açmak zorunda kalmayayım. Bebeğim son 5 6 gündür çok huysuz eski açtığım posttan bilen vardır. Uykusu gelince uyutuyorum uyuyor aslında gözleri kapalı ama sürekli sıçrıyor ayaklarıyla karnımı tekmeliyor tak diye gözünü açıyor. Sallayarak uyuttuğum için tekrar sallıyorum ama bir süre sonra geçmiyor tüm uykusu boyunca ki buna uyumak denmez 3 dk gözünü kapatıyor sonra sıçradığı ve bir anda tepinmeye başladığı için uykusu bozuluyor. Korkuyor mu diye düşünüyorum okuyorum kendim okuyamazsam açıp dinletiyorum öyle uyutuyorum ama yok gene aynı. Ve bunu sadece öğleden sonra ki uyuttuğum uykuda yapıyor. Saat 1 de uyuttum saat neredeyse 1 buçuk oldu hala sallıyorum ve en az abartısız söylüyorum 20 30 kez sıçramıştır. Sıçramakta denmez aslında böyle elini kolunu sallıyor ayaklarıyla tepinmeye karnıma vurmaya başlıyor. Kalkmaya çalışıyor gibi poposunu kaldırıyor sanki uyumak istemiyorum diye direniyor ama uyuyor aslında gözleri kapalı ve sorunsuz bir şekilde uykuya geçti sizce bunun sebebi ne olabilir???