Kızlar selam cuma günü tadımlara yoğurt ile başladık. Dün 2. Günümüzdü ve akşam üzeri bebeğimin vücudunda kızarıklıklar fark ettim. Karnında sırtında kollarında minik minik kızarıklıklar var. Popo deliğinin etrafında da minik kızarıklık var. Doktora attım sebzeyle devam edelim dedi. Sizler bu durumla karşılaştınız mı? Doktor pek rahatlatmadı içimi kendi kendine geçer mi? Yoksa ne yapmalıyım? Lütfen yorumlarınızı bekliyorum🙏🏻