Minzilikuymak61 Ya kizlar sadece cilek kullanarak evde dondurma yaptinizmi hicc yaptiysaniz, nasil yaptiniz😄♥️
iremceren Minzilikuymak61 çileği dondur süzme yoğurt ve balla blender yap olur çikolataya batırınxa da güzl olr ama bebeğe verceksen çikoya gerek yok Yine çilek ve muzu dondurup bnlender yapıp tatsz olrsa bal ekleyeblrsn Doğrudan dondurma değilde sorbe gibi oluyo tabi bunlar
Winnithepooh Minzilikuymak61 yaptım muz çilek isteğinize göre koyun blendira sonra süt yarım bardak civarı sonra yoğurt yarın bardak civarı ekleyin ben bal da koydum tatlı olsun diye tarifleri karıştırdım kafamca ve dondurdum oğlum yiyor çileği dondur vb uzun iş direk yap at bu tarifle kolayca 🤣🤣🤣