Bebeğim 8 günlük sarılık riskinden dolayı mama verdik biberonla şimdi ise memeyi tutmuyor ilk gün biraz emiyordu şimdi emmiyor hiç çok üzülüyorum. Biberonu bırakmayı deniyorum bardakla vermeyi şırınga ile vermeyi ama kesinlikle reddediyor. Ne yapabilirim 😔