BalAnne1 Modern zamanın oyunları ve biz çalışmak zorundayız . Bizim zamanımızdaki gibi çocuklarını yaşasalardı okul öncesine kadar göndermezdim . Ancak dört duvarın arasındalar , canları sıkılıyor evde olsa da biraz daha büyüyünce Ya tv ya tablet isteyecek . Oraya gidip sosyalleşmesi şu tablo için daha mantıklı geliyor bana .Ben de 3 yaşına geldiğinde göndermeyi düşünüyorum şuan babaannesi bakıyor.Çok yakın bir arkadaşım 2 yaşında gönderdi ve kızı hiç zorlanmadı ,çok sevdi ama konuşup kendisini ifade edebilen bir çocuktu.