RabiaDe Kayracim benm bebeğimde tam 4 aylık şuanda atak haftasında sanırum normalde 10 nisanda doğmalıydı 6 nisanda doğdu 40+4 te doğdu hesaplarmısınız lütfen
Handann RabiaDe yok cnm huysuzluğu geçicek bir sonraki sıçrmaya kadar uygulamaya göre Ne demek yardımcı olabilirsem ve doğru çıkıyorsa ne mutlu bana 🤗
Oguzhan_1605 Kayracim bana da vakar nısınız lütfen.. 14 Mayıs doğması gereken tarih Doğum tarihi 16 Mayıs erkek bebeğim
1453 Handann benim kızımında 20haziran dı tahmini Doğumu 7haziran da doğdu rica etsem bakatmısınız şu sıra çok huy değiştirdi şimdiden çok teşekkür ederim
Ikra_nur Kayracim Banada bakarmısın rica ediyorum çok ağlıyor 13 mayıs da dogacakti 15 mayıs da doğdu cinsiyeti kız 15.05.2019