Güzel anneler oğlum birkac gündür gündüz asla uyumuyor. Uyusa bile yarım saat en fazla. Dolayısıyla gece uyanamiyor. Sütüm az bal oğlum uyumayınca doğal olarak hep emmek istiyor bende dinlenemeyince sütün cok azaldığını farkediyorum. Kendi uykumu falan düşünmüyorum asla önemli olan biricik yavrum sadece. Uykusuzluktan gözleri kızarıyor artık😑 Doğması gereken tarih 19 hazirandı. Balım 12 haziranda dogdu. Cinsiyet erkek. Atak haftasini hesaplar misiniz ve şu atak-sıçrama tam olarak nedir bilgilendirir misiniz💕