Adssmom Her şeyn fiyatı malum 🥲 tasarruf için yapabileceğimiz şeyler var mı merak ediyorum. Biz damacana fiyatlarından sonra arıtma bağlattık. Uzun vadede baya kar ederiz dye düşünüyoruz.
Ikrazumra19 Adssmom bizde aritma taktircaz ama tasarrruf olmuyor mesef hele mutfak kira kres derken zaten giden gidiyor
Almondeyed Adssmom köy yolunda bir çeşmeden dolduruyoruz iki haftada bir filan. Her şeyi toplu almaya çalışıyoruz malum zamlardan dolayı. Çok kıyafet almiyorum ikinci el alıyorum kendime. Çocuğumun bazı pahalı eğitici oyuncaklarını bisikletini ikinci el aldım. Malesef daha az geziyoruz. Aklıma gelenler bunlar
Adssmom Babykuzey elba marka ispanyol markası denemek için arçelik taktırmıştık hiç beğenmedik tadını değiştirdik. Sonra bu markayı bulduk çok çok güzel
Almondeyed Arıtma demisken bilenler vardır bilmeyenlere söylüyorum arıtma malesef suyun mineralin de alıyor hiçbir şey bırakmıyor günde bir iki tane maden suyu için mutlaka
Adssmom Babykuzey arçelik direkt aylık 150 lira istiyordu ama dediğim gibi tadı çok kötü geldi bize. Bu arıtmayı 2.000 tlye direkt aldık hem tadı güzel hem de hep bizim olacak bir şey
Duyulurum Adssmom para olduğu an bitene kadar almak almak almak. şu an için tek tasarruf bence bu maalesef. Üçüncü almak’ı koyu yazamadım çünkü iki alıyorz üçe para kalmıyor zaten 🙄
Aslies Adssmom getir yemeksepeti iste gelsin trendyol go hepsinurada indirim takip ediyorum mamamin bitmesine yakın 20 30 lira indirimli denk getirdim bugüne kadar hep