Minkpndam Boynunda vardı isilik dedi herkes önemsemedim bugünde böyle kolunda çıktı sizce isilik mi? Aşırı terliyor ve evim aşırı sıcak ayağında bacaklarında karnında yok sadece kol ve boynunda var 🥲
AseLBebek26 Minkpndam isilik , bizim de böyle oldu bizim de evimiz aşırı sıcak her gün hakiki gül suyu ve pamuk ile sildim, evde klima açtım üçüncü gün hepsi geçti geçmiş olsunlar 🌸
YeniAnneIstanbul Minkpndam benim oglumda ciktiginda doktor hava durumu degisikliginden oldu demisti (Hollanda’dan turkiye’ye gelmistik ve havalar cok farkli) vaselinli beyaz bir krem vermisti onunla gecti
Umutunannesi_65 Minkpndam aynısı oğlumun boynunda çıktı Doktura götürdük egzama dedi krem verdi 3 gün kullan dedi. Kullandım geçti çok şükür
Minkpndam Duyulurum alerjisi çıkmadı hiç tadım yaptık ki zaten ek gıda kabul etmiyor günde 1 kaşık yiyor ve sadece kol ve boynunda var
YeniAnneIstanbul Minkpndam baktimda direk icerigini isim olarak kullanmislar: vaseline-cetomacrogol-crème FNA. Nemlendirici gibi surdum, yuzunde cikarsada kullanbilirsin doktor birsey olmaz demisti. Bu: https://www.efarma.nl/vaseline-cetomacrogolcreme-fna-livsane/15769879?gclid=CjwKCAjwnZaVBhA6EiwAVVyv9FwqXvti_XhD2snN2mB0cQCRhSO__RvKRx0MBpB8A9zb20Nd1xu9YBoCFagQAvD_BwE ama turkiye’dede olmali sadece markasi farkli olur.
AseLBebek26 Minkpndam ben açtım ev baya serinledi evimiz aşırı sıcak oluyordu terlemesi de azaldı baya
tenceretavakuskana Minkpndam ısılık gıbı duruyo Popo ve bacak kısmında var oglumunda rahat edemeyıp doktora goturdum ısılık dedı krem verdınyvastan sonmeye basladı Ben sadece suyla yıkadım elımle kremını surdum hala devam edıyoruz gercı henuz tamamen gecmedı
Angel00 tenceretavakuskana merhaba benim kızımızda bacağının yanında yani bezinin çıt çıtlarını bağladığım yerde oluşmuş sadece TEk taraflı sıkı bağlayıp terlediği için mi olmuş acaba
tenceretavakuskana Angel00 doktor degılız tabı gormeden bılemeyız ama bez kısmında daha cok oluyo genelde bızde de once popo kısmında baslası sonra bacaklar bılekler oldu doktor sıcaktan dedı kırmızı pıturluydu noktalar basta sonra sureklı yıkadık sonmeye basladı sıcaktan dıye dusunuyosanız bezsız gezdırın bı sure bol bol yıkayp kurulayın hava alsın bı ıkı gune sonmeye baslamazsa yada baska bı belırtı olursa hemen doktora goturursunuz Isılık kasındıcka da huysuzlasıyolar
Toprakmelissa Minkpndam kırmızı nokta olan yerlerin yan tarafından parmağınızla iki taraflı hafif çekin kırmızılar kayboluyorsa isilik kaybolmuyorsa alerjik
Minzilikuymak61 Aynisini, benim oglum kucukken olmustu yakarca ısırmis oda alerji yapıyormus sivrisinekten daha kucuk oldugu icin farkedilmiyormus. Bende, isilik sanmistim ama baya artıyordu yaz geldiginde cikiyorlar tam bi illet gercekten belkide odur
eses3544 Minkpndam bence de isilik korkmayın yaa. Biz sırf klimalı diye salonda yatıyoruz oğlum 4 aylık oldu 2 aydır ful klimadayız gece gündüz hep açık İzmir çok sıcak çünkü. Hiç de hastalanmadı. İsilik ilerlerse çok kötü hal alıyor .
tenceretavakuskana Minkpndam ımkanınız varsa suan bence bı goturun En azından dırekt teshıs konulur ısılıksede bı krem verırler rahatlar cocukta