Ayakta sallanıyor gündüz zaten tilki uykusu bi dalıyo gibi oluyo sonra uyanıyo sanki hiç uyumamıs gibi 2 ay 14 günlüğüz bu hep böylemi gitcek 3 aydan sonra uykusu düzelir mi içimi rahatlatın lüften😕 Bi de gazımız var gazı geçince uykuyu rahat uyur mu bu ağlamaları biter mi artik