Aalya Hastaneye geldik kan ,film çekildi.başına gelen var mı çok korkuyorum . Kardeşim gece sehpa üstünde bırakmış ben kahvaltı hazırlarken ıcmıs kızım 21.5 aylık . Müşahede altındayız hastanede DualarınıZa ihtiyacım var lütfen dua edin bize
Aalya Aalya ne kadar içtiğini de görmedim bilmiyorum ama şişesi boştu . Ağzı nı tutup ağlayarak yanıma geldi
Zeynep_Eren18 Aalya bi anlık oluyor zaten hep Rabbim şifalar versin minik yavruya inşallah bütün değerleri temiz gelir umarım . Geçen hafta dalgınlığıma gelse 3 yaşındaki oğlumda az daha köpük detarjan yiyecekti Rabbim sizlere korusun inşallah bol bol dua edin yer gök duayla❤
eceunverkanra Aalya Hepsini içmiş olamaz tadından dolayı, muhtemelen sadece biraz tadına bakmıştır sonra da sizin yaniniza gelmistir diye dusunuyorum. Cok cok gecmis olsun guzel sonuclar alirsiniz insallah🙏🏻🌷
SerapSalih Aalya ben okuduğumda yazmiyordu diye hatırlamıyorum ondan söyledim yoksa gittiğinizi bile bile yazmam. Geçmiş olsun umarım kötü bişey yoktur.
Aalya eceunverkanra zaten az varmış şişede ama meyveli asetondu sanırım kokusuna aldandı muhtemelen.taburcu ettiler kan idrar temiz çıktı şükür
elmaliturtam Aalya çok geçmiş olsun valla anlık bu çocuklar dört göz dört kol lazım onları kontrole. Allahım korusun hepsini, umarım tez vakitte toparlar minik. Rabbim beterinden korusun
Aalya elmaliturtam sağolun teşekkür ederim tahlilleri temız çıktı suan iyi Allah kimseye vermesin 🤦♀️Normalde her seyıne dikkat ederım bu kez gözümden kaçtı