okuyananne222 Flagyl Ge- Oral Reflor Zincfort Kullananlar var ise, yan etki yaptı mı Kullanmak da pek istemiyorum Her çocuğun bünyesi farklıdır evet, sadece fikir almak istiyorum
Teemo07 okuyananne222 zincofort kullandık 2 hafta. Çinko takviyesi, bağışıklık güçlendirici olarak vermişti doktoru.
Bugsbunny1 okuyananne222 çocuğunuz rahatsız mı yada kafaniza göre mi alicaksiniz . Kim söyledi bu ilaçları size
zarifbianne okuyananne222 Zincfort ve Refloru kullanıyoruz şuan. Zincfort çinko takviyesi bi yan etkisi olmadı. reflorda probiyotik onda da birşey yaşamadık. Ne için verdi doktorunuz bunları
Baturunannesi32 Canım flagyl antibiyotik genelde bağırsak enfeksiyonunda verirler ge oral da aynı şekilde ishal varsa suya karıştırılıp içilen su diye biliyirum 1 litre suya paketin icerisindeki 2 poşetten birini katip gün boyunca onu icirmeye caliscan ishalde kaybettiği su için verirler genelde reflor probiyotik bağırsak düzenleyici ishali kesiyo biz çok etkisini gördük 1 kase yoğurda 1 şase katip yedirmistim zincofort da çinko takviyesi zaten ama ben oğluma iciremedim onu
okuyananne222 Baturunannesi32 Ge-oral 1 litre suyun kaynatılıp soğutulmasından sonra çocuğa kilosu kadar ölçekte veriliyor 5 kilo ise 5 çay bardağı yazıyor.. 11 kilo çocuğum. Siz nasıl vermiş idiniz. Çocugunuzun kilosu kadar içirebildinz mi.. 11 bardak içmeyebilir faydası olur mu yine de bilgilenmek istiyorum 🙏
Bugsbunny1 okuyananne222 yani ilaçlar i bilmiyorum ben kullanmadım ama bence yazan Dr un bir bildigi var ki yazdı . Siz kullanın çocuğunuza .
zarifbianne okuyananne222 Geçen hafta benim kızımda oldu probiyotikle çinkoyu doktor vermişti. Kullanmamız işe yaradı şükür. Çok Geçmiş olsun🍃
Gozdegemen Cocugunuz rahatsizlanmis sizde doktora götürmüşsunuz ishalmis te zaten uygun olan ilaçlardan vermiş. İlaçları kullanmayacaksaniz niye doktora göturdunuz o zaman nasıl bir tedavi şekli bekliyordunuz
okuyananne222 Gozdegemen yahu ne bu muhalefet.. Kullanmayacağım mı dedim.. Kullanmak istemiyorum ancak fayda gören oldu ise kullanacağım. Deneyimlemiş olanlardan bilgi almanın nesi sorun ?
Zekiye_123 En üstteki kullandım. 4 aylık oğluma ilk başta bende Bi korktum ama enfeksiyon demişti doktor ishal için vermişti. Bir çay kaşığı vermiştim 1 hafta boyunca
Gozdegemen okuyananne222 yani hastalığına uygun ilaç ki doktor vermiş. Siz kendiniz de prospektusu okuyabilir anlayabilirsiniz hiç birimiz cocigumuza ilaç kullanmak istemeyiz tabi ki ama buradaki insanalr doktordan çok bilmiyor ya. Muhalefet olmak için yazmadım ayrıca