Nihalalp Merhaba arkadaşlar Hakkari’de olanlar bu yıl yakıt parası ne kadar acaba ? Biz bu sene gelecez eşimin arkadaşı 30 bin ayarla yakıt parası ucuz olsun diye temmuzda aliyolar dedi doğru mu 30 bin mi yakit
Esrmrtsbr Nihalalp doğru çünkü kömüre de çok zam yaptılar ben Van’da lojmanda oturuyorum geçen sene daire başı 12 bin verdik bu sene 35 bin oldu bu yüzden ev degisicez zor geciniyoruz zaten o kadar parayı veremeyiz de bebeğim daha küçük ihtiyaçlarımız oluyor bu ülkenin halı nolacak çok merak ediyorum
Nihalalp Teemo07 hayır eşimin arkadaşı dairede oturuyor bu sene lojmana gececekmis o evini bize verecek
Ikrazumra19 Nihalalp kuzum 1 kis ton olarak aliyorlar 1 ton da 40 torba var mesela oturdugun binaya gore degisiyor bazisi 3 ton bazisi 5 ton aliyor En son 1 ton 10 bin dediler
Ikrazumra19 Esrmrtsbr evet en azindan tupten kar ediyorsun komur kadar isinamiyorsun ama biran da cikarip 30-40 bin vermemiz imkansiz
Esrmrtsbr Ikrazumra19 valla biz bu sene 3 ton aldik ama yetmedi tekrar biraz daha alındı…o kadar kömüre rağmen hiç ısınamadık hep usuduk kış boyu bide Van gibi yerde düşünün artık o soğuğu bazen de sırf kömür yetsin diye gündüz yakmadilar akşam yaktılar
Ikrazumra19 Esrmrtsbr bizimde ayni oldu bizde agri da 3 ton aldik 1.kat birde benim yere basamiyordum sadece 1 ay duzgun isindik yetmedi tekrar aldik oda yetmedi 1.5 ay ufo yaktim
Ikrazumra19 Esrmrtsbr sorma dogalgaza gectik herkes komur kadar isitmiyor desene onun rezilligini cektim biliyorum binada ust katlar yaniyor cam sciyor biz donuyoruz falan o yzuxen herkes kendi yaksin en guzeli😀