Mustafa_asaf 17 aylık yürüdü oğlum. İçinizde şüphe varsa bir fizyoterapiste götürebilirsiniz sorun varsa söyler ya da destekleyici oyunlar önerir. 18 aya kadar normal diyorlar. Tutunup kalkıp yürüyorsa yürür muhakkak. Cesareti yoktu. Benim oğlum çok korkuyordu mesela. Zorla yürüttük, ilk yürüdüğünde cocuklar mutlu olurmuş benim oğlum ağlıyordu 😀 kardeşim 9 aylık yürümüş. Ben de çok takıyordum doktor zamanı var demesine rağmen.