Arkadaşlar 3 aylık kızım var. Beni emmiyor sadece mamayla besleniyor. Uzun zamandır SMA veriyorduk mama olarak ama onu da asla iştahlı içmiyordu. SMA içerken 2 günde 3 günde bi kaka yapıyordu ve biraz sıvı kıvamda. 3-4 gündür hipp veriyoruz keçi sütlü olanından bunu da aynı şekilde çok iştahlı içmiyor zar zor içiriyorum ama hipp verdim vereli günde 4-5 kere kaka yapıyor ve biraz katı kıvamda. Hangisi iyi bilemedim. Bu kadar çok kaka yapmak mamasının yaramadığını mı gösterir kilo aldırmaz mı. Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim, çok kaka yapmak mı iyi az kaka yapmak mı 🥰