Selam hanımlar benim 3 ay 3 günlük bebeğim var 2 aylık iken hasta oldu ve meme reddi oldu bende hep ayakta hoplaya zıplaya emzirdim memede ayakta gezerken uyumaya alıştı sonra oturuyorum fakat o bu şekilde mayisana kadar ayakta emzirip oturup uyutmam gerekiyor onun haricinde hala oturarak malesef emziremiyorum bu bir alışkanlık oldu bence oturduğum an basıyor çığlığı evde sorun değil fakat bir yere gittiğimde yada deniz sezonu açıldı bizim burda gidicem fakat emzirirken ayakta dolaşmak gerek ve çok sıkıntı cekicem bunu nasıl biraktirabilirim oturarak emzirmeye nasıl alistirabilirim bu şekilde tecrübesi olan hanımlar var ise eğer yardımınıza çok ihtiyacım var