Merhabaaa🌺 Direkt konuya giriyorum. Oğlum 15,5 aylık 24 Haziran’da 16 aylık olacağız. Ama sanki oğlum 11. Aydan itibaren daha da bir zorlaştı. Güzellikleri var mı, var tabii ki.. Gelelim son 1 aya. Daha öncede zorluklar olmuştur, unuttum🥳 Şu son 1 ayda o kadar yoruldum ki anlatamam. Diş dedim 2 azı, alttan 3. Dişi çıktı, tamam ama diş çıktıktan sonra da böyle olmaz ki? Her yere tırmanmak istiyor, abartmıyorum heeeerrrr yereee.. kanepede oturulmaz oldum valla, oturduğum an geliyor o da yetmezmiş gibi pencere mermerine de tırmanıyor. Bana asla iş yaptırmıyor döküp saçıyor, topladığım her yeri dağıtıyor hele bulaşık falan yıkadığım an bacağıma yapışıyor, ağlıyor. Mama sandalyesinde asla durmuyor direkt ayağa kalkıp tepesine tırmanıyor, kemeri falan açıyor hatta kemeri sökmüş bile parçasını bulamıyorum 🤯😂 Yemek yedirmek zorlaştı, uyutmak öyle, Demir şurubu asla içmiyor içse su içmiyor valla huni takmama az kaldı. Ağlaması zaten aşırı sinir bozucu dışarıdan gören dövdük zanneder yok böyle bir ağlama 🤯 Bazen sabrım o kadar tükeniyor ki kendimi bağırırken buluyorum 😔😔 sürekli yapma, hayır diyorum kendime engel olamıyorum 😔 sağlığı yerinde çok şükür ama bazen çok yorulduğumu hissediyorum, ailemden uzakta oturuyorum 😔 Lütfen bana geçecek deyin, az kaldı deyin, güzel sözler söyleyin 🤯😂 Allah hepimize sabır versin, aminn🤲🏻🥲😂