Benim oğlumun da troid değeri yüksek çıktığı için ocaktan beri ilaç kullanıyor. Devamlı öfkeli bı çocuk değildir çok gulectir ama zaman zaman öfke krizleri geçirdiği oluyor troidden midir mizacimi öyle bilemiyorum en son ki tahlilde değerleri düşmüştü ama ilaç kullanmaya devam ediyoruz temmuzda tekrar gidicez 4 yaşına gircek