UrasEgeBabysMom kakasında kan vs yok ama poposuda aynı kolu gibi pişik gibi , bir aylıkken falanda öyle olmuştu poposu doktor hametan ve bi mantar kremi vermişti onu kullanıyoruz . 6 aylık olduk hala hametan kullanıyoruz çokta kullanmak istemiyorum ilaç sonuçta ama bir türlü nedeni bulunamadı . Islak mendili kestim bez değişikliği yaptım bakalım . sütümden geçiyor herhalde diye de düşündüm . sonumuz alerjı doktoru bizimde herhalde 😣 inşaAllah geçer sizinkide bizimkide , Rabbim evlatlarımıza sağlıklı huzurlu hayırlı uzun bir hayat nasip etsin 🌸