Uygarben no stres yatak diye geçiyo çoğu markada var. Babamlar bellonadan almışlar ben yatınca ne güzel rahat uyudum demiştim kendimede alacaktım bellona 2 ay süre verince idaşta bulduk no stres diye onu aldık çok rahatız. Sağa sola dönüyoruz hiç birbirimizi rahatsız etmiyoruz o çok güzel ☺️ Yay sistemleri biraz farklı mutlaka gidip bi görün.