Erva0607 4 yaşındaydım üniversite hastanesinde yattım başımda çatlak vardı neyse canım çok sıkılıyor bi havalandırma var bi gül var ortada bak dur oyun yok tv yok orda başladı maceramız hamile kaldığımda göbeğimle oynayamam diye dertlendim neyseki 9. Ayda oynayamadım sadece 😂 sadece göbeğim mor oynamaktan delik etrafı başkada bi zararını görmedim şimdilik 😂