ReyhaanKaran Kızlar merhaba, gorumcemin size bir sorusu olacaktı. Bebeği 3aylik hem anne sütü alıyor hem de mama. Şuan anne memesini reddediyormus ama biberonu çok güzel tutuyormuş neden olabilir diyor başına gelen var mı
Cansualisa ReyhaanKaran biberon çekmesi daha kolay anne memesinin daha zor ondan sürekli meme tuttursun yoksa rededer zamanla
Hshsjshs ReyhaanKaran biberon daha kolay bebekler icin kasik biberon kullansin yoksa zamanla emmeyi birakir
123_azra ReyhaanKaran biberonu deıstırsın canım bizde aynısını yasadık avent biberon pahalı geldıgı için kiwinin elektrıklı sagma makinesinı aldım 1 yasındayım hala sagma makinesinin biberonu ile devam edıyoruz
brnglnr ReyhaanKaran biberon meme reddi yapar zaten kolay aktığı için. Biberonu bırakması gerekiyor. Bi emzirme danışmanında görmüştüm tekrar memeye döndürmek için yer çekiminden faydalanıyordu. Bebeği sırt üstü yatırıp memesini biberon gibi veriyordu üstüne eğilip memeden süt daha kolay akacağı için memeye tekrar o şekilde döner diyordu.
Elifinannesii_ Bundan 1 hafta önce meme reddi yaşadım. Çocuğum resmen memede kriz geçiriyordu emzirme pozisyonuna gelince ağlıyordu kafasını kaldırıyordu baya kötüydü. Öncelikle biberon emzik hepsini kaldırması gerekiyor. Mamayı da alternatif başka yolla yedirmesi uygun olur . Biberon araya girdikçe meme reddi maalesef kaçınılmaz oluyor. Ben meme reddini şöyle aştım biberon emzik herşeyi kaldırdım. İlk 3 gün çok zordu ayakta hoplatarak filan emzirdim. Çok acıkırsa ve emmek istemezse sağdığım sütten çay kaşığı ile içirdim. Ağlamasın diye. Şükür geçti zor ama imkansız değil