Kızıma meme+mama yapıoz sütüm yetmediği için mama başladı doktor Aptamil ar kullanıyoruz ama 400 grm bile pahalı oyuzden imkanımız pek el vermıyor bnde oyuzden başka mamaya geçmek istiyorum bebelac gold kullanan annelerimiz varsa nasıl iyi değiştirsem bi sıkıntı olurmu bebelac geçsek