kirmizibasliklikiz_ Teemo07 ondandir oyle bir yerde yaşıyoruz ki 1 yas altina sunnet yapmiyorlar. 1 yas ustu de anestezili yapiyorlar. Ya da klipsli off yaa
Teemo07 kirmizibasliklikiz_ yaa, dogrudur valla. Oldugunuz yerde kaynaklı olarak zor bir durum. İnsallah rahatça atlatır minnoş.
Alpinannesi4723 hepoyleolurzatenn ben basta korkup yapmadim diye o kadar pisman oldumki bence yapmalisin
Alpinannesi4723 Canbebek54 bende randevu aldim carsamba gunu goturcem insallah 20 gunmu mesela adam bixe dediki bi hadtaya tiparlar