Pingca Merhaba bankacı anneler. İşe başlayanınız varmı. Nasıl yapıyorsunuz bebeler uyuyormy. Çok yoğum bir işimiz var bebek de uyuymuyor. Çopu zaman zombi gibiyim sizde durumlar nasıl benim vücüdum 1 ayda bi çöküyor hastalanıyorum şahsen ☹️
Magnolina Pingca çok zor gece uyumayınca çok yorgun ve stresli oluyorum hata yapmaya meyilli oluyor insan birde herşeyi unutuyordum herşeyi not alır oldum
Aloneeee Pingca ikinci çocuktan sonra işi bıraktım 🙊 martta başlamam gerekiyordu oğlum beş aylıkken martta ayrıldım
Pingca PrensinAnnesi2021 bebiş kaç aylık bende 3.5 ayken yarım çalışmaya başladım 5.5 aylıktı 4 e kadar çalışıyorum şuan ilk 2 ay iyiydi ama şuan çok zorluyor ☹️
Pingca Magnolina aynısı bende herşeyi unutuyorum hiç bişey aklımda kalmıyor ☹️ bebiş kaç aylık çok sık uyanıyormu
Magnolina Pingca 14 aylık oldu 🥰 9 aylıktan beri çalışıyorum bir yaşına kadar evden çalıştım bir yaşından sonra şubeye gitmeye başladım gece çok uyandiysa o gün pertim zaten