Deletedmom_11 Selam canlar 🙏🏻✋🏻 Beebğm 6 aylık.ek godaya 5.ayda başlamştık. Keçi sütü içrsem nasıl olur. Yada nasıl verebilrm. Kullanan varmı aranzda. Mama yerinede içirilirmi ki ( anne sütüde alıyor. günde 2 defa mama )
cicek061 Deletedmom_11 daha küçük yeni başlamış ek gıdaya 1 yaşından öncede onerilmiyor illa vericem diyorsunuz 8 9 aylık olunca su ile karıştırıp verin
Deletedmom_11 cicek061 intrnette okudum da 6 aydan sonra verilebilir yazıyordu .sizler daha iyi bilirsiniz diye sorayım dedim .eğer öyleyse 8′den 9′dan sonra vermeye başlarım Çok teşekkürler
rua_da_senhora_das_verdades Deletedmom_11 pirinç unu vermeyin. Pirinç içinde arsenik var ve zararlı. Besleyiciliği yok. Sade sulandırılmış keçi sütü verin daha iyi.
Hlyslh Deletedmom_11 pirinç unundan muhallebi yapıp verebilirsin dedi özellikle de gece uykusuna geçerken. Ama muhallebiyi neyle yapabileceğimi soyledi mi hiç hatırlamıyorum. Yalnız sütten uretilmis şeyler verebilirsin demişti. Peynir yoğurt gibi. Sanırım bir şekilde sütun mayalanmış olmasını istedi. Tekrar gidince unutmazsam bunu soracagim
rua_da_senhora_das_verdades Deletedmom_11 Daha çok küçük.. ek gıda alıyormuş zaten..anne sütü de alıyor. Mamayı kesebilirsiniz ilerleyen zamanlarda. Biraz sabırlı olmanızı tavsiye ederim.. illede vereyim derseniz sulandırıp verin..keçi sütü anne sütüne daha yakın diğer hayvansal sütlerle kıyası yapıldığında..
Deletedmom5455451 Deletedmom_11 bir yaşına kadar herhangi bir süt vermeyin alerji yapabilir ağır gelebilir bir yaşından sonra başlayabilirsiniz benim oğlum şuam 16 aylık sevmediği için ikisini sd veremiyorum inek ve keçi iki yaş sonra denicem tekrar acele etmeyin herşeyin zamanı var
Nursemommmm Deletedmom_11 3 4 aydan sonra verdim. Ay çok zor günlerdi. 5 litre alıyorduk 1er litrelik şişelere bölüyordum buzluğa atıyordum birer birer çıkarıp kaynatıp buzdolabında saklıyordum ilk zamanlar 1 litreye 1 bardak su katıp seyreltiyordum