Kızlar bebegm 1 aylık ve şuan çok sancı çekiyor çok ikiniyor dünden beri sadece bı kere osurdu gaz çıkarmasi için herşeyi yaptım masaj yaptım ılık bez uygulmasi yaptım damla verdim ama hiç bı şekilde osurmuyor karnı taş gibi oldu çocuğumun boncuk boncuk ağlıyor yavrum lütfen yardım edin bu arada bebegm kolik