Bestmom5 ilk biraz acı oluyor ama sonra çok rahat ediyorsunuz yürümek fln daha kolay oluyor bel ağrı olmuyor çok sıkı takmayın ayarlanabilir korselerden kullanırsanız sıkıntı olmaz dikislerinizle hiç alakası oluyor rahat olun ben doktoruma danışarak kullandım ki kendisi prof bel korsesi kullanabilirsin rahat edersin demişti aldım taktım kontrole öyle gittim benimle aynı gün sezeryan olan başka hastası daha vardı ki tutuna tutuna yürüyordu ben korsenin sayesinde çok rahat yürüdüm