Cicibici07 Selam hanımlar bebeğim beşiğin kenarına tutunarak ayağa kalkmaya başladı ne yapmam lazım kenarlara yastık koysam düşerse diye engellermi odalar ayrı sabah bir gittim ayağa kalkmış bana bakıyor
Cicibici07 Fairymom park beşik benimki de ama yüksek sünger almıştım eşim de rahatsız olur olmaz öyle falan diyor bir daha yatak almamak için 😅
Cicibici07 Fairymom katını çıkardım aşağıda duruyor zaten ona rağmen kalkıyor beşiği yüksek geldi sanırım beşği kaldırdım ona ramen nerdeyse yetişicek